FY15 Bulgaria Country Opinion Survey Report
Published: (2015)
A Review of the Bulgaria School Autonomy Reforms
Tài liệu cho ta thấy đất nước Bulgaria mong muốn xây dựng một lực lượng lao động có kĩ năng, và họ cố gắng nhiều lần nhằm thay đổi mô hình giáo dục từ việc định hướng tài nguyên tới việc tập trung vào kết quả,và tăng cường sự tự trị của trường học dựa theo mô hình hiện đang có và xem xét lại bộ khun...
Saved in:
Main Author: | Europe and central Asia Region Human development department |
---|---|
Other Authors: | Phòng phát triển con người khu vực Châu Âu và Châu Á |
Format: | Báo cáo thẩm tra |
Language: | English |
Published: |
International Bank for Reconstruction and Development/The World Bank
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | https://muontailieuso.quochoi.vn/DefaultBookView.aspx?BookID=31059 https://hdl.handle.net/11742/53070 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
FY15 Bulgaria Country Opinion Survey Report
Published: (2015) -
Huy động tài chính cho các start-up xanh ở Việt Nam trong bối cảnh Covid-19: Nghiên cứu trường hợp của Genesis School
by: Trân Đình Nuôi
Published: (2022) -
Democnacy in the Russian School: The Reform Movement in Education since 1984\
by: Ben Eklof
Published: (1993) -
Sustainable Development Goals and Indicators for a Small Planet. Part 1: Indicators for a Small Planet
by: Asia - Europe environment forum, et al.
Published: (1-20) -
Sustainable Development Goals and Indicators for a Small Planet. Part 2: Measuring Sustainability
by: Asia - Europe environment forum, et al.
Published: (9-20)