Quang, H. H. (2021). Nghiên cứu ảnh hưởng của truyền miệng điện tử (EWOM) đến ý định mua bất động sản ở Việt Nam. (Studying the impact of electric word of mouth (EWOM) on the intention to buy real estate intention in Vietnam).
Chicago Style (17th ed.) CitationQuang, Hoàng Hồ. Nghiên Cứu ảnh Hưởng Của Truyền Miệng điện Tử (EWOM) đến ý định Mua Bất động Sản ở Việt Nam. (Studying the Impact of Electric Word of Mouth (EWOM) on the Intention to Buy Real Estate Intention in Vietnam). 2021.
MLA (9th ed.) CitationQuang, Hoàng Hồ. Nghiên Cứu ảnh Hưởng Của Truyền Miệng điện Tử (EWOM) đến ý định Mua Bất động Sản ở Việt Nam. (Studying the Impact of Electric Word of Mouth (EWOM) on the Intention to Buy Real Estate Intention in Vietnam). 2021.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.